پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226491
تاسيس هنرستان تربيت بدني پسران براي اولين بار در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1395/07/08 07:37:50
نمایش : 1068
مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان از تاسيس هنرستان تربيت بدني پسران براي اولين بار در شهرستان فارسان و پيگيريهاي صورت گرفته جهت راه اندازي هنرستان تربيت بدني دختران خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، داراب احمدي در مورد فعاليت هاي آموزش و پرورش شهرستان فارسان در خصوص پروژه ي مهر و اقدامات موثري که در قالب کميته هاي مختلف در خصوص آماده سازي مدارس، جهت آغاز سال تحصيلي 96-1395 صورت گرفته است بيان کردند و افزودند "مدرسه ي شاداب الفباي توسعه است " شعار پروژه مهر امسال است و رسالت اصلي پروژه مهر شاداب سازي محيط مدارس و ايجاد لحظات مفرح و محيطي شاد و پرنشاط براي دانش آموزان است.

وي در ادامه از تاسيس هنرستان تربيت بدني پسران براي اولين بار در شهرستان فارسان خبر دادند و گزارشي از پيگيريهاي صورت گرفته جهت راه اندازي هنرستان تربيت بدني دختران ارائه کردند.

احمدي در مورد اقدامات آموزش و پرورش فارسان در خصوص هدايت تحصيلي دانش آموزان خاطر نشان کرد:با توجه به برنامه ريزي هاي هوشمندانه کميته هدايت تحصيلي شهرستان ، اين مديريت موفق شد در زمينه ي توسعه ي متوازن رشته ها در بين مناطق هفده گانه ي استان رتبه ي برتر را به خود اختصاص دهد.

وي در پايان سخنان خود ضمن ابراز رضايت از روند نقل و انتقالات فرهنگيان در سال جاري، از مدير کل محترم آموزش و پرورش استان و کميته ي نقل و انتقالات اداره کل که با انتقال بيش از  55 درصد از متقاضيان انتقال، رويدادي کم سابقه و بي نظير را رقم زدند ، تقدير و تشکر به عمل آوردند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html